GTB @BlimBlim: J'me disais bien. En tout cas j'espère que tout va bien pour toi. (il y a 11 Heures)
CraCra @BlimBlim: ouf de retour malgré la chaleur :) et au moins on revoit notre petit BlimBlim (il y a 13 Heures)
BlimBlim Petit downtime ce matin, crash du kernel. Rien de majeur à première vue. (il y a 13 Heures)
reneyvane @CraCra: Désolé, je plaide coupable. (il y a 1 Jour)
CraCra @reneyvane: oui je l'avais posté sur le topic GTA y a 24h, soit 10h avant ton post ;) (il y a 1 Jour)
reneyvane @CraCra: Il n'y aura pas de disque dans la version physique de GTA mais un code PSN ou Xboxlive. (il y a 2 Jours)
CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7594 JoursMore here (and 720p): http://www.ultimagame.com/play_station_3/lair/gale...
I think this game is starting to look a lot better..it has potential, atleast. Hoping for the best--I don't expect a replacement for Panzer Dragoon, I expect a completely different sort of dragon combat game, but it could be good fun in its own right.
Hope there's a demo when it's ready.
Inscrit depuis 7522 JoursThere's nothing like having a few beers and "eating" your "Greens"!
Wii "Friend code" (lol) 4393 6031 1259 1283 add me!
Inscrit depuis 7587 Jours"Phantom, strike the disco down!"
Inscrit depuis 7439 JoursLooks great. I want to see it in motion though with decent animations and framerate.
Inscrit depuis 7393 JoursThese screenshots being in 720p makes me think a downgrade in resolution took place but I don't think anyone cares.
I know I don't.
Nothing else to do but wait for this game to come out.
They already warranted a purchase from me.
Very nice and maybe the first good dragon game (after Dragon Panzoon....or what the hell ever that game was called)
Inscrit depuis 7587 Jours"Phantom, strike the disco down!"
Inscrit depuis 7594 JoursThis is definitly not one of those "free pass" games, it's going to have to work for its attention now, but it looks like they've been hard at work.
Inscrit depuis 7587 JoursIt's not a system seller for me yet, until the dragon battles become some drooling, but it's an awesome looking game.
I mean, dragons, come on people!
Bring me the Boogie
Inscrit depuis 7569 JoursThe Black Album
Inscrit depuis 7537 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.
Inscrit depuis 7464 Jours-- For everyone who has me in their friendlist on xbox-live: I sold my 360 so you can delete me in your friendlist. --
Inscrit depuis 7329 Jours
Inscrit depuis 7524 JoursBlue Dragon & Lost Odyssey FTW !
Inscrit depuis 7569 Joursreal pic of the ocean
now compare with Lair's..
scary how well they nailed the water to almost looking real, actually it looks pretty real to me :P
The Black Album
Inscrit depuis 7329 Jours
Inscrit depuis 7569 JoursThe Black Album
Inscrit depuis 7477 JoursMarumaro for the WIN !!
Inscrit depuis 7594 Jours
Inscrit depuis 7569 JoursIt kind of sucks this won't have multiplayer, would have been a blast with it :/
The Black Album
Inscrit depuis 7477 JoursMarumaro for the WIN !!
Inscrit depuis 7594 Jours
Inscrit depuis 7329 Jours
Inscrit depuis 7569 JoursThe Black Album
Inscrit depuis 7329 Jours
Inscrit depuis 7477 JoursMarumaro for the WIN !!