GTB @BlimBlim: J'me disais bien. En tout cas j'espère que tout va bien pour toi. (il y a 16 Heures)
CraCra @BlimBlim: ouf de retour malgré la chaleur :) et au moins on revoit notre petit BlimBlim (il y a 17 Heures)
BlimBlim Petit downtime ce matin, crash du kernel. Rien de majeur à première vue. (il y a 17 Heures)
reneyvane @CraCra: Désolé, je plaide coupable. (il y a 1 Jour)
CraCra @reneyvane: oui je l'avais posté sur le topic GTA y a 24h, soit 10h avant ton post ;) (il y a 1 Jour)
reneyvane @CraCra: Il n'y aura pas de disque dans la version physique de GTA mais un code PSN ou Xboxlive. (il y a 2 Jours)
CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7486 JoursHironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Inscrit depuis 7524 JoursAnd I just realised I am totally Off Topic. Pity, the game sold only about 50k in the US on release day and havent appeared in the US monthly top 50 selling games after that.
It's All About The Games!!!!!!!!!
Inscrit depuis 7486 JoursMy Xbox 360 wont produce any sound whatsoever no matter what I do. Oh boy.. this will officially be the first time I replace my Xbox 360. What a joke.
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Inscrit depuis 7524 JoursMy Xbox 360 wont produce any sound whatsoever no matter what I do. Oh boy.. this will officially be the first time I replace my Xbox 360. What a joke.
It's All About The Games!!!!!!!!!
Inscrit depuis 7439 Jours
Inscrit depuis 7542 JoursI've done the kessel run in less then 8 parsecs :p
Inscrit depuis 7486 JoursI even got the rings of death a moment ago, but I just plugged the cord out the back of my 360 and plugged it back in then my 360 worked again, but no sound for me still :(
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Inscrit depuis 7439 Jours
Inscrit depuis 7524 JoursIt's All About The Games!!!!!!!!!
Inscrit depuis 7486 JoursI get sound from the tv perfectly except when I turn on the 360 :( Gonna try to see what else I can do with it if I don't find a solution I'll just bring it back tomorrow for a replacement. Time to say goodbye to all my saved games :(
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Inscrit depuis 7524 JoursI get sound from the tv perfectly except when I turn on the 360 :( Gonna try to see what else I can do with it if I don't find a solution I'll just bring it back tomorrow for a replacement. Time to say goodbye to all my saved games :(
It's All About The Games!!!!!!!!!
Inscrit depuis 7439 JoursI get sound from the tv perfectly except when I turn on the 360 :( Gonna try to see what else I can do with it if I don't find a solution I'll just bring it back tomorrow for a replacement. Time to say goodbye to all my saved games :(
Inscrit depuis 7486 JoursI got sound now! I wonder what the hell caused that to happen though?
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Inscrit depuis 7524 JoursI got sound now! I wonder what the hell caused that to happen though?
Not to scare you or anything but that's what's happened to me!
It's All About The Games!!!!!!!!!
Inscrit depuis 7486 JoursHironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Inscrit depuis 7537 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.