GTB @BlimBlim: J'me disais bien. En tout cas j'espère que tout va bien pour toi. (il y a 17 Heures)
CraCra @BlimBlim: ouf de retour malgré la chaleur :) et au moins on revoit notre petit BlimBlim (il y a 18 Heures)
BlimBlim Petit downtime ce matin, crash du kernel. Rien de majeur à première vue. (il y a 18 Heures)
reneyvane @CraCra: Désolé, je plaide coupable. (il y a 1 Jour)
CraCra @reneyvane: oui je l'avais posté sur le topic GTA y a 24h, soit 10h avant ton post ;) (il y a 1 Jour)
reneyvane @CraCra: Il n'y aura pas de disque dans la version physique de GTA mais un code PSN ou Xboxlive. (il y a 2 Jours)
CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7454 Joursrest here...
http://uk.gamespot.com/xbox360/action/huxley/scree...
Halle Berry: Delgado i am feeling really reall dirty tonight, shall i call Jessica Simpson for a threesome?
Delgado: HALLE what have i told you about bothering me when i'm playing Mass Effect!!! now get out and dont come back for 2 months!! (Slams door
Inscrit depuis 7524 JoursIt's All About The Games!!!!!!!!!
Inscrit depuis 7542 JoursI've done the kessel run in less then 8 parsecs :p
Inscrit depuis 7454 JoursHalle Berry: Delgado i am feeling really reall dirty tonight, shall i call Jessica Simpson for a threesome?
Delgado: HALLE what have i told you about bothering me when i'm playing Mass Effect!!! now get out and dont come back for 2 months!! (Slams door
Inscrit depuis 7454 JoursHalle Berry: Delgado i am feeling really reall dirty tonight, shall i call Jessica Simpson for a threesome?
Delgado: HALLE what have i told you about bothering me when i'm playing Mass Effect!!! now get out and dont come back for 2 months!! (Slams door
Inscrit depuis 7382 Joursmess with the best die the like rest
Inscrit depuis 8291 Jours
Inscrit depuis 7569 JoursHibachi!
Inscrit depuis 7486 JoursLost Odyssey will likely be the games to standout the most from other UE3 titles.
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Inscrit depuis 7462 Jours
Inscrit depuis 7569 JoursRainbow 6, Lost Odyssey, Mass Effect, Stranglehold, Elveon, Bioshock, Roboblitz, Too Human, Brothers In Arms, Monster Madness, just to name a few. All of which use the Unreal 3 engine, but neither could be called a Gears clone :P
Hibachi!
Inscrit depuis 7542 JoursIt set a very high standard.
I've done the kessel run in less then 8 parsecs :p
Inscrit depuis 7306 JoursWii60!
"We've said that Gears of War was graphically the best game have ever been made, well it looks like Pong compared to Crysis and some of the DX10 titles."
-Gary Whitta (Venting on the NG podcast after Coming back from the Games for Windows)
Inscrit depuis 7382 JoursLost Odyssey will likely be the games to standout the most from other UE3 titles.
mess with the best die the like rest
Inscrit depuis 7540 Jours
Inscrit depuis 7540 JoursRainbow 6, Lost Odyssey, Mass Effect, Stranglehold, Elveon, Bioshock, Roboblitz, Too Human, Brothers In Arms, Monster Madness, just to name a few. All of which use the Unreal 3 engine, but neither could be called a Gears clone :P
Inscrit depuis 7421 Jours
Inscrit depuis 7440 Jours
Inscrit depuis 7594 Jours
Inscrit depuis 7537 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.
Inscrit depuis 7575 JoursAs for this game looking similar to gears... I say meh, no biggie the game looks nice and the concept is interesting. If it turns out good then I'll gladly give it a try!
Inscrit depuis 7537 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.