GTB @BlimBlim: J'me disais bien. En tout cas j'espère que tout va bien pour toi. (il y a 14 Heures)
CraCra @BlimBlim: ouf de retour malgré la chaleur :) et au moins on revoit notre petit BlimBlim (il y a 15 Heures)
BlimBlim Petit downtime ce matin, crash du kernel. Rien de majeur à première vue. (il y a 15 Heures)
reneyvane @CraCra: Désolé, je plaide coupable. (il y a 1 Jour)
CraCra @reneyvane: oui je l'avais posté sur le topic GTA y a 24h, soit 10h avant ton post ;) (il y a 1 Jour)
reneyvane @CraCra: Il n'y aura pas de disque dans la version physique de GTA mais un code PSN ou Xboxlive. (il y a 2 Jours)
CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7361 JoursVideo looks a bit disappointing after those awesome screenshots but still I would get it if I would have PS3. But yeah I know it is not finished yet so let's see what happens.
Enjoy!
Osu! Tatakae! Ouendan 2
Inscrit depuis 7439 JoursI hope this comes out in June.
Inscrit depuis 7524 JoursIt's All About The Games!!!!!!!!!
Inscrit depuis 7471 JoursStrangely enough it still looks quite impressive I must say.
On several boards I'm seeing pathetic Sony fanboys dismissing this game without even considering in giving this game a chance just because it's originally an Xbox game.
How they don't know what they're missing out on... :|
http://www.myspace.com/jatonl
Inscrit depuis 7329 Jours
Inscrit depuis 7471 JoursAnyways, here's some new vids (atleast the 1st one is):
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id...
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id...
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id...
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id...
Except for the first vid it seems like it's the same gameplay as shown in the Gamevideo's trailer, but you never know...
http://www.myspace.com/jatonl
Inscrit depuis 7471 JoursIt's footage of the very beginning of the game and it looks quite different than the Xbox version.
It looks very pretty indeed...
http://www.myspace.com/jatonl
Inscrit depuis 7329 Jours
Inscrit depuis 7471 JoursBut things like the animations and such are still the same so in that regard it's still Ninja Gaiden HD.
What I'm mostly interested in is seeing if this game will have a lot of different content especially enviroments and boss fights.
That might convince me to get this game (and I just recently played through the game again on my 360), damn I just love this game..!
http://www.myspace.com/jatonl
Inscrit depuis 7382 Joursmess with the best die the like rest
Inscrit depuis 7477 JoursSad but true ..
Marumaro for the WIN !!
Inscrit depuis 7439 JoursSad but true ..
Inscrit depuis 7524 JoursIt's All About The Games!!!!!!!!!
Inscrit depuis 7594 Jours
Inscrit depuis 7537 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.
Inscrit depuis 7569 JoursHibachi!
Inscrit depuis 7537 JoursMy comments on this game/machine been good or bad does not mean i like/hate the machine i am not a fan nor a hater, just i have a opinion and wish to share it.