GTB @BlimBlim: J'me disais bien. En tout cas j'espère que tout va bien pour toi. (il y a 16 Heures)
CraCra @BlimBlim: ouf de retour malgré la chaleur :) et au moins on revoit notre petit BlimBlim (il y a 17 Heures)
BlimBlim Petit downtime ce matin, crash du kernel. Rien de majeur à première vue. (il y a 17 Heures)
reneyvane @CraCra: Désolé, je plaide coupable. (il y a 1 Jour)
CraCra @reneyvane: oui je l'avais posté sur le topic GTA y a 24h, soit 10h avant ton post ;) (il y a 1 Jour)
reneyvane @CraCra: Il n'y aura pas de disque dans la version physique de GTA mais un code PSN ou Xboxlive. (il y a 2 Jours)
CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7486 JoursLOL!! I don't mean to laugh, but it does look REALLY funny :)
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=7440687... <-- read this post /runs away
Screens really really portray this game the wrong way. I hope it looks a lot better in motion. I actually hope they intend to show it in motion at Leipzig because.. wow :o
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Don't ask any questions just shut up and buy Halo : Ghosts of the Onyx one of the greatest books ever.
pssh! more like electronic gay-ming monthly! amirite
Inscrit depuis 7524 Jours
Inscrit depuis 7338 Jours
Inscrit depuis 7361 JoursOptimus. Yeah it looks a bit like Judge :D
Osu! Tatakae! Ouendan 2
Give a guy a gun, he thinks he´s Superman. Give him two and he thinks he´s God!
Inscrit depuis 7486 JoursHonestly I just hope the game looks really bad in screenshots. If there were a time for SK to show people this game in motion (if possible) it would be sometime this year.
I'm laughing because I looked at this and the first thing that came to my mind was Judge Dredd.
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Don't ask any questions just shut up and buy Halo : Ghosts of the Onyx one of the greatest books ever.
pssh! more like electronic gay-ming monthly! amirite
Inscrit depuis 7617 JoursI really can't endorse the use of that helmet though.
Inscrit depuis 7427 Jours
Inscrit depuis 7486 JoursHironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Don't ask any questions just shut up and buy Halo : Ghosts of the Onyx one of the greatest books ever.
pssh! more like electronic gay-ming monthly! amirite
Inscrit depuis 7569 Joursall about Crisis Core
Inscrit depuis 7486 JoursI see potential in there, but damn is it hard to see.
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Don't ask any questions just shut up and buy Halo : Ghosts of the Onyx one of the greatest books ever.
pssh! more like electronic gay-ming monthly! amirite
Inscrit depuis 6998 Jours
Inscrit depuis 7382 Joursmess with the best die the like rest
Inscrit depuis 7486 JoursTheir engine probably isn't close to being done.
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Don't ask any questions just shut up and buy Halo : Ghosts of the Onyx one of the greatest books ever.
pssh! more like electronic gay-ming monthly! amirite
Inscrit depuis 7329 JoursSK should focus on finishing this game and then think about what lies ahead. If they continue on the path they're on right now it can only end in red numbers.
Inscrit depuis 7587 Jourshttp://www.gamersyde.com/forum_8_21762_1_en.html
Children of the Blim
Inscrit depuis 8296 Jours