Loakum @Driftwood Awesome! I’m loving it! It does show a much crisper picture and the frame rate looks good! I was playing Stella Blade and Dragonball Soarkling Blast! :) (2 Weeks ago)
Driftwood @Loakum: enjoy, the one Sony sent us will be there on launch day. Coverage will follow asap. (2 Weeks ago)
Loakum *takes a large sip of victorious grape juice* ok….my PS5 pro arrived early! So much winning! :) (2 Weeks ago)
Driftwood @reneyvane: non ils l'ont publié le 1er octobre et je crois que tu l'avais déjà linkée. ;) (6 Weeks ago)
CraCra Y a un souci sur les forums ? (9 Weeks ago)
nostradamus very few with religious beliefs are naive or zealots, but for sure don't find amusing their beliefs being thrown in for clout. maybe STFU with that discourse? (> 3 Months ago)
Driftwood Download is now functional again on Gamersyde. Sorry for the past 53 days or so when it wasn't. (> 3 Months ago)
Driftwood Another (French) livestream today at 2:30 CEST but you're welcome to drop by and speak English. I will gladly answer in English when I get a chance to catch a breath. :) (> 3 Months ago)
Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
http://games.dailymotion.com/video/x2mykay
Papy raleur !
PC videos : i5 4670K @ 4.2 GHz, 8 Go RAM, Windows 8.1, SLI Nvidia Geforce GTX 970 Gigabyte OC
Papy raleur !
http://youtu.be/D_A675GL-Kw (PS4)
Un peu de gameplay, mais petit tour par les options du jeu
The Dreadful Unit #16 ;)
The Division,Quantum break, Star Wars: Battlefront, No Man's Sky, Wild, Project Cars, Tearaway Unfolded, Uncharted 4, Rime .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
http://youtu.be/YgxujtF7tH0
The Dreadful Unit #16 ;)
The Division,Quantum break, Star Wars: Battlefront, No Man's Sky, Wild, Project Cars, Tearaway Unfolded, Uncharted 4, Rime .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
http://www.gamersyde.com/thqstream_pcars_ds_4k_43_...
Les réglages :
Bon après, sous la pluie, en fonction du circuit, c'est pas la même fluidité en poussant à ce point la réso. :/
PC videos : i5 4670K @ 4.2 GHz, 8 Go RAM, Windows 8.1, SLI Nvidia Geforce GTX 970 Gigabyte OC
En particulier , sur PCars la gestion des changements de luminosité etait quasi absente dans les extraits de jeu que j'ai vu. (ou meme avec la video de la porsche ci-dessus, il y a plein de nuages dans le ciel mais la piste reste constamment éclairée de manière uniforme, ca fait vraiment bizarre pour un jeu 2015)
j'attend vraiment de me faire ma propre idée, mais pour l'instant c'est vraiment pas pour la simulation de l'environnement que je vais craquer pour PCars.
vivement qu'il sorte qu'on en ai le coeur net.
EDIT : je viens de voir une video sur Planet GT. c'est beaucoup mieux, ca me rassure . ce jeu souffle le chaud et le froid selon les sources vraiment etrange.
Gamertag ONE: NAKBLADE ID PS4 : CaptainNak
pas assez de temps pour jouer
J'ai pas testé cela dit. Je reste bloqué sur Dirt Rally depuis mardi. ^^
sa ou ça ?
Si tu peux remplacer "sa" par "cela" alors c'est "ça" et pas "sa".
Je veux et pas je veut ! De toute façon on dit je voudrais.
PC videos : i5 4670K @ 4.2 GHz, 8 Go RAM, Windows 8.1, SLI Nvidia Geforce GTX 970 Gigabyte OC
https://www.youtube.com/watch?v=cqAiwvcZ06s
y a eu pas mal de vidéos ici qui montrent que le jeu n'est pas à la ramasse graphiquement
alors oui pour profiter pleinement faut un bon PC, pour ce qu'on à vu de la version console sur une build non final, c’est pas mal non plus
apres comparer avec DC c'est un peu bête aussi
Project cars propose à 90% un environnement de circuit réel, en général et ce dans la vraie vie ca ressemble rarement à des jolies routes qui serpentent dans les foret canadienne, le seul concurrent logique pour le comparer reste Forza 5 sur cette gen (graphiquement parlant)
sinon bien venu sur Project Cars ONE ;)
j'ai ajouté ton nom à la liste http://www.gamersyde.com/forum_24_47674_1_1415150_...
The Dreadful Unit #16 ;)
The Division,Quantum break, Star Wars: Battlefront, No Man's Sky, Wild, Project Cars, Tearaway Unfolded, Uncharted 4, Rime .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
course RUF https://www.youtube.com/watch?v=ZK292WJiHWY&hd=1
Night Rain BMW M3 https://www.youtube.com/watch?v=Uw0lg2MaRbA&hd=1
sur la page du mec y en a 3-4 autres, mais j'arrive pa sà déterminer si c'est vrai ou pas
https://www.youtube.com/channel/UCPa2PPlV_P4w_u-pA...
The Dreadful Unit #16 ;)
The Division,Quantum break, Star Wars: Battlefront, No Man's Sky, Wild, Project Cars, Tearaway Unfolded, Uncharted 4, Rime .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
J'ai pas testé cela dit. Je reste bloqué sur Dirt Rally depuis mardi. ^^
Render:
* Fix for GroundCover performance issues on NVIDIA GPUs
* Further optimisation of VB/IB sizes, to improve SLI performance.
* Change to how the special effect system fixes up headlights. WMD-6752
* Add NVIDIA Titan X to list of very high end cards (for first run settings).
* Predefined settings tweaks - change prerendered frames to 1 for high/very high configs
* PitsequenceController: Switch off automatic switch to CockpitCam when using Oculus Rift
* DX11: Fix for tracking issues with Geometry shader constant buffers (fixes performance / hack previously required)
API:
* WMD-6741: Added basic LED support (tilde through to backspace for revs) for Logitech gaming keyboard. : rob
* Shared Memory fixes: Added states "GAME_INGAME_RESTARTING", "GAME_INGAME_REPLAY", "GAME_FRONT_END_REPLAY". New mGameState states required. I've now added "GAME_INGAME_RESTARTING", "GAME_INGAME_REPLAY", "GAME_FRONT_END_REPLAY". mCurrentSector3Time always invalid, This now works identical to the HUD display. This also means now that mCurrentSector1Time & mCurrentSector2Time will display valid values, even when not in their sectors (as the display does). For the current current-sector-time... this can always be checked for app-side against the mCurrentSector attribute. The mCurrentLapDistance also increments at relatively coarse intervals of ca. 5m (is this normal?) [Resolved] Yes (well due to ease of access in-game!) This is due to the fact that the 'best waypoint' is being fetched, and they are placed approx 5m apart from each other... this is how the current lap distance is determined in much of the game-side code. That said, I've pulled a snipped of code from the physics which calculates the distance between the current waypoint, and the next best one, which now produces a linear result. When starting a new lap the current sector and current lap are not always synchronised. When starting a new lap the lap distance is sometimes still on the old lap [Resolved] I ran into the same issues with the lap distance overlaps in the achievements, in which I've pulled some code over from there which was use to sort that out.
Controllers:
* Fix for centre spring being active during driving.
* WMD-5727: Fanatec force mixing set to software to remedy steering jolt issues.
Dedicated Server:
* WMD-6658: Support for dedicated server gameplay stats and logging: Implemented protocol to send stats and events to DS. Added hooks to send multiplayer stats and events to DS all over the place (session setup and status, player status, various participant events including sector/lap times, results, impacts and cutting the track). Updated ping call to send the server RTT to DS, and fixed issue where pinging could break disconnection timeout if the server still responded to ping (which is allowed even when not in the session) but not to anything else. Bumped protocol version to 50
The Dreadful Unit #16 ;)
The Division,Quantum break, Star Wars: Battlefront, No Man's Sky, Wild, Project Cars, Tearaway Unfolded, Uncharted 4, Rime .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
https://www.youtube.com/watch?v=cqAiwvcZ06s
https://youtu.be/umWGoO-OFgo?t=12s
:p
En disant n'importe quoi,on peut devenir n'importe qui?.
Xbox Live-YouTube->Bing->banditoz500wb.
Exécutez l'ordre 66!
https://www.youtube.com/channel/UCPa2PPlV_P4w_u-pA...
@ dubbled : il faut savoir que ProjectC ne possède que très peu de voiture de série (à l'inverse de GT & Forza), l'honneur revient aux voitures de courses, tu choisi un championnat (rookie Formula par ex), et c'est parti pour ta 1er saison ...
Exécutez l'ordre 66!
donc c’est bien une version PS4
@dubbled: normalement oui, je crois pas avoir vu des voitures de série
suffit de voir les championnats proposé, c’est que des voitures de courses
The Dreadful Unit #16 ;)
The Division,Quantum break, Star Wars: Battlefront, No Man's Sky, Wild, Project Cars, Tearaway Unfolded, Uncharted 4, Rime .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
Papy raleur !
use soap...
je débute de toute façon en kart, j'espère que la conduite est sympa
ps: secrètement je rêve que mon mag soit livré aujourd'hui ce serait le pied mais peu de chance j'espère lundi
Exécutez l'ordre 66!
sur ONE y a des vrais des dur des pas frileux même si on risque de pas avoir la plus belle version jusqu’à la sortie hypothétique l'édition WiiU ^^
The Dreadful Unit #16 ;)
The Division,Quantum break, Star Wars: Battlefront, No Man's Sky, Wild, Project Cars, Tearaway Unfolded, Uncharted 4, Rime .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
Papy raleur !
Je suis capable de voir que le mec qui jouait sur le circuit de Monaco n'avait quasiment aucune ombre ou changement de luminosité malgré les bâtiments . Bref je sais faire la comparaison entre un DC et un PC.
Circuit réel ou pas tu peux comparer la route californienne de PC avec une route japonaise de DC : je ne vois pas où est le problème et cela ne remet pas en causes les autres qualités de PC qui sont nombreuses.
Je suis presque sur que je prendrait beaucoup de plaisir à jouer sur PC, mais graphiquement sur console je ne vois rien qui me fasse penser que c'est mieux que ce que possède déjà comme jeu de bagnole. On peut critiquer DC sur plein de points (et je l'ai fait) mais cela reste, à mon avis, Très loin devant PC en terme de programmation sur le réalisme graphique de la luminosité et de l'impression de réalité. (Le passage dans les tunnels (de Monaco pou PC) est sur ce point éclatant de comparaison entre les deux jeux et les vidéo embarquées sur les F1 qui montrent le black-out du pilote durant quelques dixièmes de seconde - peut être que les mecs sur twitch jouaient avec des version Has been de PC !. Le fait de ne rien voir ou presque sur One m'agace un peu je dois dire a quelques jours de la sortie.
Gamertag ONE: NAKBLADE ID PS4 : CaptainNak
pas assez de temps pour jouer