Le studio Flying Wild Hog (composé de développeurs qui ont travaillé sur Bulletstorm et The Witcher 2) vient tout juste d'annoncer le jeu Hard Reset par le biais de PC Gamer. Ce FPS cyberpunk sera exclusif au PC et sortira en Septembre.
MAJ: Teaser ajouté.
Communiqué de presse:
Warsaw, Poland – July 13. Flying Wild Hog announced its debut game, the dark sci-fi first-person shooter, Hard Reset. The PC-exclusive title transports players to a haunting, dystopian future, with humanity on the verge of extinction, confined to its last standing city and under constant threat from the robotic hordes that aim to annihilate mankind. Hard Reset is scheduled for release in September 2011.
In the only remaining human city of Bezoar, Major Fletcher, an Army Combat Veteran and soldier of the CLN, is dragged into a conflict between two of mankind's greatest enemies. He is to discover that nothing is what it seems to be.
Hard Reset may be Flying Wild Hog's debut title, but the 35-person studio is comprised of veterans of Warsaw's bustling development scene, with past experience at such renowned developers as People Can Fly, CD Projekt RED and City Interactive, where they worked on acclaimed games like Bulletstorm, Painkiller, The Witcher 2, Sniper and more. Hard Reset is built upon the studio's own Road Hog technology, which delivers stunning visuals that bring the game's incredible atmosphere to life.
Given the game's rapidly approaching release date, expect much more information and footage of Hard Reset in the coming weeks and months. In the meantime, visit http://hardresetgame.com and follow the game's progress on Twitter and Facebook.
Tous les commentaires (6)
Moi cette annonce me passe un peu au dessus de la tête d'ailleurs à cause de ça pour l'instant rien de particulier à part un hud bien moche.
Wait and see.
Mais du coup c'est vrai qu'en y réfléchissant après la vague de conflit modernes semi fictifs on va peut être avoir le droit à une vague de FPS dans cet univers, au début c'est sympa mais après...
Après encore une fois faut voir, je m'emballe pas à la vue des screens mais ça peut tout de même être bien sympa.
Je sais, c'est difficile d'innover quand tout a déjà été fait, mais bon ça empêche pas d'essayer de designer quelque chose qui fait classe plutôt que ce genre de truc qui ressemble à rien.