Un nouveau trailer pour Onrush qui s'attarde sur les 8 différentes classes de véhicules et leurs avantages. Le jeu est toujours prévu pour le 5 juin sur consoles.
Wreak Havoc in Eight Different Vehicle Types, Each with Their Own Abilities
The clip illustrates the game’s unrelenting, hair-raising action and heart-in-the-mouth close calls which are prevalent throughout every round. The new trailer can be viewed here: https://www.youtube.com/watch?v=cGjidUz_wTQ
The new trailer offers insight into the unique traits and RUSH abilities of each of the game’s eight classes. RUSH is the game’s ultimate manifestation of boost and power and allows you to wreak havoc on your opponents and take control of the race.
Vehicle Classes & Abilities
Blade
· RUSH - Firewall: RUSHing leaves a destructive trail of fire scorching the earth behind.
· ABILITY - Crashbang: Your Tombstones are blinding when collected by opponents.
· TRAIT - Tumbler: Earn RUSH directly from front and back flips.
Outlaw
· RUSH - Drain: RUSHing drains boost from all opponents in range.
· ABILITY - Slam: Heavy landings trigger a shockwave that makes nearby enemies vulnerable.
· TRAIT - Show-Off: Earn RUSH directly from performing tricks.
Vortex
· RUSH - Turbulence: RUSHing leaves a disruptive wake of turbulent air behind.
· ABILITY - Touchdown: Timed boost landings are more effective.
· TRAIT - Spiral: Earn RUSH directly from performing barrel rolls.
Charger
· RUSH - Bulldoze: Plow through opponents with a physically larger RUSH effect.
· ABILITY - Airstrike: Improved magnetism on in-air attacks.
· TRAIT - Daredevil: Earn RUSH from driving near enemies.
Interceptor
· RUSH - Rampage: Refill your RUSH gauge with successful takedowns.
· ABILITY - Surge: Initial boost usage is more powerful but more costly.
· TRAIT - Pinpoint: Earn RUSH directly from performing near misses.
Dynamo
· RUSH - Energize: RUSHing supplies nearby teammates with boost.
· ABILITY - Restock: Drop boost pick-ups for your team by boosting.
· TRAIT - Unite: Earn RUSH directly from driving near teammates.
Titan
· RUSH - Blockade: RUSHing drops a trail of blockades that slow your opponents down.
· ABILITY - Shield: Give nearby teammates a shield that offers protection from big hits.
· TRAIT - Impact: Earn RUSH directly from taking down opponents.
Enforcer
· RUSH - Blackout: RUSHing blinds any opponent following behind.
· ABILITY - Shutdown: Hit opponents to temporarily disable their boost.
· TRAIT - Bully: Earn RUSH directly from taking down fodder.
Available to pre-order now, players can also get their hands on the Onrush DIGITAL DELUXE EDITION which includes eight additional vehicle designs with iconic gold and black liveries, extra Crashtag artwork and Track Tombstones all exclusive to the DELUXE EDITION. Players who pre-order the game on PlayStation 4 will also get early access to the Onrush beta before it opens up to everyone on PlayStation 4 and Xbox One in May.
Onrush will launch on PS4 and Xbox One on 5th June 2018. For more information about the game, visit www.onrushgame.com. Fans can keep up to date with all the latest news by joining our communities on Facebook, Twitter and Reddit.
Tous les commentaires (18)
A quoi ils ont penser à la création du jeu...
Trop demander de faire ça 10 ans après:
https://www.youtube.com/watch?v=wig-XT8Rbiw
A quoi ils ont penser à la création du jeu...
Trop demander de faire ça 10 ans après:
https://www.youtube.com/watch?v=wig-XT8Rbiw
Onrush je sais pas trop quoi en penser, ça a quand meme l'air fun mais je suis pas sur d'aimer un jeu de ce genre...
Il ne s'agit pas du tout de proposer des courses arcade avec une gestion de la boue réaliste(ce qui est même réducteur pour Motorstorm qui était en fait beaucoup plus que ça).
Le gars(le directeur) à fait ses preuves sur des projets réussis techniquement mais aussi côté gameplay.
Là il s'agit de proposer quelque chose de nouveau et viable économiquement pour convaincre le nouvel éditeur de leur donner d'avantage de lest(côté budget) à l'avenir.
Là si ça reste en l'état c'est juste un grand non.
Après Sea of Thieves qui largue complètement le joueur solo, voilà encore un autre exemple...C'est chiant à force.
Pourtant c'est pas comme si Driveclub ne proposait pas des challenges online intéressants intégrés au solo et ce n'est surement pas pour son multi que le jeu est reconnu...
Bref déception.
J'ai envie de laisser une chance, Codemasters est loin d'avoir les moyens d'antan et encore moins ceux de Sony.
Quand à Blur il proposait un mode solo assez complet (terminé sur PC)
De ce qu'ils décrivent du jeu ce n'est pas pour moi là.Pourtant un descendant de Motorstorm c'était un achat les yeux fermés.
Next.
Driveclub est venu sur le créneau de PGR dans un monde organique et à proposé une réalisation Next Gen aussi pimpante que le 4 à l'époque de la 360.Son gameplay n'était peut être pas au niveau mais il était très bon.
Ca ne me semble pas le cas de Onrush d'après la com des dev qui veulent marquer une différence.
Quitte à faire du Motorstorm bis autant faire parler la poudre avec vue subjective (et VR tant qu'à faire), réalisation de feu sans parler du principal...des courses du point A à B
Le trailer bullshit du 1er Motorstorm montre exactement ce que je veux donc en attendant, c'est non.
Le trailer bullshit du 1er Motorstorm montre exactement ce que je veux donc en attendant, c'est non.
Je vois que t'es toujours aussi tranché et raisonné quand t'aimes pas un truc en tout cas :D