GTB @BlimBlim: J'me disais bien. En tout cas j'espère que tout va bien pour toi. (il y a 18 Heures)
CraCra @BlimBlim: ouf de retour malgré la chaleur :) et au moins on revoit notre petit BlimBlim (il y a 19 Heures)
BlimBlim Petit downtime ce matin, crash du kernel. Rien de majeur à première vue. (il y a 19 Heures)
reneyvane @CraCra: Désolé, je plaide coupable. (il y a 1 Jour)
CraCra @reneyvane: oui je l'avais posté sur le topic GTA y a 24h, soit 10h avant ton post ;) (il y a 1 Jour)
reneyvane @CraCra: Il n'y aura pas de disque dans la version physique de GTA mais un code PSN ou Xboxlive. (il y a 2 Jours)
CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7609 JoursBurn em' at the stake!!!
Inscrit depuis 7466 Jours
Inscrit depuis 7486 JoursIf you're one of the millions of people without a Blue Dragon...put this as your avatar. Please, you can fight the good fight for BD.
http://www.tourfilms.com/bd22.gif
Prevent BDD - Blue Dragon Dysfunction
Blue Dragon Blue Dragon 青い
Inscrit depuis 7606 JoursGames sure are fun.
Inscrit depuis 8291 JoursI'm guessing May of next year, if Halo 3 comes out in March.
Inscrit depuis 7587 Jours
Inscrit depuis 7606 JoursI'm guessing May of next year, if Halo 3 comes out in March.
Games sure are fun.
Inscrit depuis 7421 Jours
Inscrit depuis 7542 JoursTake one 360, add some chopped PS3, stir in some Wii, a sprinkling of DS Lite. Enjoy :)
Fanboy=Ban boy.
Inscrit depuis 7606 JoursGames sure are fun.
Inscrit depuis 7477 JoursI want Blue Dragon more than Optimus .... mwah ha ha ha ha ha..
Marumaro for the WIN !!
Inscrit depuis 7471 JoursThere it is: next-gen!
Inscrit depuis 7440 JoursForza 2 looks AMAZING though in those shots. The garages and then the lighting on the cars. wow. I can't wait to see this when it's done. But still, if Forza 1 is anything to go on, I'm still gonna enjoy PGR4 more. I'm not a hardcore racing gamer by any stretch. Unless you count my Halo warthog driving skillz.
Mass Effect - RPG of the Year
Inscrit depuis 7471 JoursThere it is: next-gen!
Inscrit depuis 7338 Jours**coughs** GriftGFX **coughs**
http://www.xboxfront.de/screenshots-945-2739-Forza...
http://www.xboxfront.de/screenshots-945-2740-Forza...
Inscrit depuis 7341 Jourshttp://xbox360.gamespy.com/xbox-360/forza-motorspo...
hd-dvd games hd-dvd games hd-dvd games
Inscrit depuis 7646 JoursSakagauchi-san is the best developer! :)
BD-LO ftw!
Inscrit depuis 7486 JoursThere it is.. this game when finished will look so good.
Also something tells me these guys may be looking to do a pgr3 type cockpit view I just think they aren't saying anything about it and saying the game doesn't have one because they want to complete it first? I mean what are these features they are working on that they don't want to talk about until they are sure (according to greenawalt)
If you're one of the millions of people without a Blue Dragon...put this as your avatar. Please, you can fight the good fight for BD.
http://www.tourfilms.com/bd22.gif
Prevent BDD - Blue Dragon Dysfunction
Blue Dragon Blue Dragon 青い
Inscrit depuis 7565 JoursThere it is.. this game when finished will look so good.
Optimusv2 said: "Gun for the 360 has better graphics than both Halo 3 and Gears of War"
Inscrit depuis 7716 Jourshttp://images.playsyde.com/gallery/public/4326/106...
http://images.playsyde.com/gallery/public/4326/106...
They are up there with the PGR3 cars, not quite but up there. So I don't see the funny.
And yes, the environmets kind of suck, but we haven't seen much of that from Forza 2, so that's what I think we can compare.
http://www.lebato.blogspot.com--UPDATE: Blog Failed.....
Inscrit depuis 7341 Jourshd-dvd games hd-dvd games hd-dvd games
Inscrit depuis 7477 JoursThe cars do look nice in GTHD, shame about the rest of it though.
I want Blue Dragon more than Optimus .... mwah ha ha ha ha ha..
Marumaro for the WIN !!
Inscrit depuis 7543 JoursRun, don't walk!
Inscrit depuis 7716 JoursThe cars do look nice in GTHD, shame about the rest of it though.
http://www.lebato.blogspot.com--UPDATE: Blog Failed.....
Inscrit depuis 7594 JoursCan't wait to see PGR4.