GTB @BlimBlim: J'me disais bien. En tout cas j'espère que tout va bien pour toi. (il y a 14 Heures)
CraCra @BlimBlim: ouf de retour malgré la chaleur :) et au moins on revoit notre petit BlimBlim (il y a 15 Heures)
BlimBlim Petit downtime ce matin, crash du kernel. Rien de majeur à première vue. (il y a 15 Heures)
reneyvane @CraCra: Désolé, je plaide coupable. (il y a 1 Jour)
CraCra @reneyvane: oui je l'avais posté sur le topic GTA y a 24h, soit 10h avant ton post ;) (il y a 1 Jour)
reneyvane @CraCra: Il n'y aura pas de disque dans la version physique de GTA mais un code PSN ou Xboxlive. (il y a 2 Jours)
CraCra GTA6 édition standard 80$ et l'ultime 100$ soit +- idem en euro (il y a 2 Jours)
Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)
Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)
Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

Inscrit depuis 7332 JoursIt's a perfect mp3 of the battle theme from the old demo. I dont know where the user got it, but it's here if anyone wants to listen to the entire thing.
I think it completely destroys Blue Dragon's battle theme. It definately reminds me of the old FF battle music themes. Anyway, enjoy.
*Edit- You also have to sign up for free. It's worth it though.
Inscrit depuis 7569 JoursAnyway, thanks for the link. The battle theme does indeed own.
Jeanne D'Arc is the Best RPG this year
Inscrit depuis 7486 JoursNo doubt Lost Odyssey will possibly outshine it though. Time to sign up for that site :D
Wow that sounds so damn hardcore lol. Nobou appears to be really letting loose on the music for this game. Anyone know a program where I can record this to my pc somehow without doing it the ghetto way by putting mic near pc speakers? =P
Hironobu Sakaguchi is coming back to reclaim the throne :)
October 20th 2007 (A good day)
Don't ask any questions just shut up and buy Halo : Ghosts of the Onyx one of the greatest books ever.
pssh! more like electronic gay-ming monthly! amirite
Inscrit depuis 7332 JoursAlso, if you look up "Lost Odyssey" in the site's searchbar, one of the users uploaded very high quality mp3s of basically all the music heard in the demo.
Inscrit depuis 7258 JoursThe Tears of a man who cannot Die.
www.lostodyssey.de
Inscrit depuis 7537 JoursSTREET FIGHTER 4, BRING IT ON!
Inscrit depuis 7477 JoursMarumaro for the WIN !!
Inscrit depuis 7569 Jours*remembers he has a JPN 360*
Jeanne D'Arc is the Best RPG this year
Inscrit depuis 7121 JoursAs the one from the intro of the game.
Inscrit depuis 7569 Jourshttp://www.zshare.net/audio/445635170ca301/
Jeanne D'Arc is the Best RPG this year
Inscrit depuis 7524 Jourshttp://www.zshare.net/audio/445635170ca301/
I WANT BLUE DRAGON 2!!!!!!!
Inscrit depuis 7121 Jourshttp://www.zshare.net/audio/445635170ca301/
Awsome as usual :)
Inscrit depuis 7569 JoursIt seems Nobuo has really outdone himself with LO
Jeanne D'Arc is the Best RPG this year
Inscrit depuis 7524 JoursIt seems Nobuo has really outdone himself with LO
I WANT BLUE DRAGON 2!!!!!!!
Inscrit depuis 7477 JoursMarumaro for the WIN !!
Inscrit depuis 7524 JoursI WANT BLUE DRAGON 2!!!!!!!
Inscrit depuis 6907 Jours
Inscrit depuis 7569 Jours;)
Footage from the Live Lost Odyssey concert.
Jeanne D'Arc is the Best RPG this year
Inscrit depuis 7524 Jours;)
Footage from the Live Lost Odyssey concert.
I WANT BLUE DRAGON 2!!!!!!!
Inscrit depuis 6907 JoursCan somebody please get this in a format that doesn't require that you install iTunes?
Please?
Inscrit depuis 7524 JoursCan somebody please get this in a format that doesn't require that you install iTunes?
Please?
I WANT BLUE DRAGON 2!!!!!!!
Inscrit depuis 7569 JoursCan somebody please get this in a format that doesn't require that you install iTunes?
Please?
Jeanne D'Arc is the Best RPG this year
Inscrit depuis 6907 JoursI'm sorry for being retarded guys - but I'm confused.
When I hit the "Download" button I get a small window with two options to buy it from either iTunes or Amazon.com.
The iTunes link is dead, and the Amazon one takes me to go buy albums.
I can't figure out how to download it. It's playing in a flash player.
Inscrit depuis 7569 JoursJeanne D'Arc is the Best RPG this year
Inscrit depuis 6907 JoursHoly crap!
I'm going to have to look into that.