Loakum @Driftwood Awesome! I’m loving it! It does show a much crisper picture and the frame rate looks good! I was playing Stella Blade and Dragonball Soarkling Blast! :) (1 Week ago)
Driftwood @Loakum: enjoy, the one Sony sent us will be there on launch day. Coverage will follow asap. (1 Week ago)
Loakum *takes a large sip of victorious grape juice* ok….my PS5 pro arrived early! So much winning! :) (1 Week ago)
Driftwood @reneyvane: non ils l'ont publié le 1er octobre et je crois que tu l'avais déjà linkée. ;) (4 Weeks ago)
CraCra Y a un souci sur les forums ? (7 Weeks ago)
nostradamus very few with religious beliefs are naive or zealots, but for sure don't find amusing their beliefs being thrown in for clout. maybe STFU with that discourse? (10 Weeks ago)
Driftwood Download is now functional again on Gamersyde. Sorry for the past 53 days or so when it wasn't. (> 3 Months ago)
Driftwood Another (French) livestream today at 2:30 CEST but you're welcome to drop by and speak English. I will gladly answer in English when I get a chance to catch a breath. :) (> 3 Months ago)
Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
En tous cas vivement la sortie du jeu j'ai vraiment envie d'y retourner et voir si il y'a vraiment beaucoup de contenu au jour J comme le laisse supposer les dev
Tu tombes on Tombe
Maintenant c'est vrai que j'espère qu'il y a des mécaniques qui pénalisent (ou au moins ajoutent un coût) aux comportements agressifs. Je me demande toujours si il n'est pas préférable que les boulets de canon soient payants, ou qu'il y ait un système de réputation qui mettent une cible sur les plus sanguinaires.
All merchants now feature a talk animation
Lots of female-exclusive animations added
More animations for chicken, snake and pig (run forward scared, turn, startle, hunger)
Beards, belts, dresses, eyepatches, gloves, hooks, hair and boots in wardrobe and added to shops
New clothing styles: Kraken, Ferryman, Blackdog, Sovereign and Bilgerat (all include most of the above-mentioned new clothing items)
A separate weapon-shopkeeper
Admiral and Bilgerat-themed weapon skins for blunderbuss, cutlass and flintlock (available in the new weapon shop)
New kraken animations (IdleToDefeated, HoldingToDefeated etc.) and particles (roar mouth, underwater powerslam)
Fort-chests
A new location called "Legendary_Hideout"
Lots of new npc_ghost_crew character variants
New variants of the shipwright added
Curse (skull) cloud above certain islands (that you can see in some of the trailers)
Different forms of skellies: Bone, metal, plant and shadow. Each form has their own death particles and sounds.
New kraken figurehead (possibly just a rename)
Added a mirror to Captains' Cabin
Kraken-themed music as well as sound effects for hitting the kraken with a cannon (just like when hitting player ships)
Individual kraken tentacles can die
Gold hoarders NPC voice lines: "Welcome", "Goodbye" and one called bridge. (other merchants' voice lines are not yet included in the game)
A mon avis ils y pensent mais il faut être prudent sur les solutions qui peuvent être pire que la situation actuelle.
Testez nos jeux Android !
http://www.tuesdayquest.com
"De toute façon, les réunions de la Table Ronde c’est deux fois par mois. Donc si le mec il dit après-demain à partir de dans deux jours, suivant s’il le dit à la fin du mois, ça reporte."
Testez nos jeux Android !
http://www.tuesdayquest.com
Éventuellement ils pourraient étendre le monde, le rendre plus vaste pour diminuer la densité de population. Mais encore une fois, le joueur solo qui veut faire sa promenade tranquille est-il la cible? Pour l'instant c'était clairement pas le cas. S'ils constatent une telle demande, comme par exemple le début les stats page précédente, peut-être vont-ils via des MAJ ouvrir cette possibilité.
"De toute façon, les réunions de la Table Ronde c’est deux fois par mois. Donc si le mec il dit après-demain à partir de dans deux jours, suivant s’il le dit à la fin du mois, ça reporte."
PC videos : i7 6700K @ 4.5 GHz, 16 Go RAM (DDR4), Windows 10, Nvidia GTX 1080 Founder's Edition MSI
Pouvoir choisir la densité de joueurs dans ta "bulle" en début de partie serait pas mal. Un jour que tu sens d'attaque tu mets la densité à fond pour trouver de quoi te fritter rapidement, et les jours où tu veux explorer tranquile tu mets la densité au minimum, ce qui ne t'empêches pas de totalement éviter des affrontements mais diminue les chances de rencontre.
The Dreadful Unit #15
Banana_King_829
https://www.youtube.com/watch?v=YJEzlBceyus
The Dreadful Unit #16 ;)
The Crew 2, Battleground, State of Decay2, AC Origins, PUBG, Xbox Scorpio, Anthem, BGE2 .... Gagnant euromillions, Vacances à vie
Tu tombes on Tombe
https://gamewave.fr/sea-of-thieves/les-differents-...
Just do It!
https://twitter.com/Blackninjadu11
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=ca...
ça parle endgame et Kraken. :)
http://www.xboxygen.com/News/26572-Sea-of-Thieves-...
Tu tombes on Tombe
http://www.xboxygen.com/News/26572-Sea-of-Thieves-...
Soit belle et rebelle plutôt que moche et remoche^^
Since the Closed Beta, our services team have been assessing their plans for launch to ensure the game stands up to the amount of interest we’re expecting to see. As a result of the Closed Beta, we are planning on running a couple of Scale Tests between now and launch, with the first of these beginning on Friday, February 16th at 10am GMT (2am PST) and ending on Sunday, February 18th at 10am GMT (2am PST).
Tu tombes on Tombe
The Dreadful Unit #15
Banana_King_829
De façon certaine, il y aura trois types de missions, des attaques de forts, plus des menaces naturelles comme le Kraken. Ca devrait déjà laisser de quoi donner du grain à moudre aux joueurs pour les trois premiers mois (après tout le principe du "endgame", c'est qu'on n'y arrive pas tout de suite)
PC videos : i7 6700K @ 4.5 GHz, 16 Go RAM (DDR4), Windows 10, INNO3D iChiLL GeForce GTX 1080 Ti X3 Ultra
Après c'est un gros pari de la part de Rare, et loin d'être gagné, mais au moins on sait de quoi il retourne. Je pense aussi que c'est casse-gueule, mais faut arrêter avec les "on sait rien sur le jeu !".
Accessoirement NMS c'était casse-gueule aussi, mais ça aurait pu marcher... les jeux de survival/exploration/micro-management peuvent très bien marcher quand la boucle de gameplay est satisfaisante, même si elle est limitée et répétitive. C'est d'ailleurs la remarque que je faisais à l'époque, "faire du procédural c'est bien, mais faut surtout voir s'ils réussiront à rendre satisfaisante la tâche de collecter des ressources et gérer son vaisseau".