Loakum Ugh….scratch that previous comment. The upcoming Game of Thrones video game is a F’in mobile phone game. Why can’t they came an open world GoT game, like Witcher 3 or God of War? (> 3 Months ago)
Loakum By FAR, the upcoming Game of Thrones King’s Road was the Game of the Show! It plays like God of War Ragnarok! :) (> 3 Months ago)
Loakum @Driftwood Awesome! I’m loving it! It does show a much crisper picture and the frame rate looks good! I was playing Stella Blade and Dragonball Soarkling Blast! :) (> 3 Months ago)
Driftwood @Loakum: enjoy, the one Sony sent us will be there on launch day. Coverage will follow asap. (> 3 Months ago)
Loakum *takes a large sip of victorious grape juice* ok….my PS5 pro arrived early! So much winning! :) (> 3 Months ago)
Driftwood @reneyvane: non ils l'ont publié le 1er octobre et je crois que tu l'avais déjà linkée. ;) (> 3 Months ago)
Driftwood Download is now functional again on Gamersyde. Sorry for the past 53 days or so when it wasn't. (> 3 Months ago)
Driftwood Another (French) livestream today at 2:30 CEST but you're welcome to drop by and speak English. I will gladly answer in English when I get a chance to catch a breath. :) (> 3 Months ago)
Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)

Since 7438 DaysSinon ce soir j'espère qu'on pourra faire du raid, on en a 2 à finir.
Ludothèque : Fifa 14, NBA 2k14, TitanFall, NHL 15, Destiny, GTA V, The Crew.
2015 : Project C.A.R.S, The Division (?), Halo 5 (?), Fifa 16 (?), Star Wars Battlefront (?).
Since 7248 DaysXbox One : zoupi94 // PS4 : zoupi94
http://zoupi94.com/destiny/
Since 6093 Days
Since 7579 DaysJe suis comme le papier toilette, les couches Pampers ou le dentifrice : mon efficacité a été définitivement prouvée.
Since 6093 DaysJe serais surpris de savoir :
+ Le nombre de gardiens connectés (après 4 mois) - Sous entendu la communauté est-elle si importante ?
+ Le nombre de pièces étranges dépensées ce week end :D
19,436,440 pièces dépensées lors du week dernier ou XUR vendait l'Icebreaker #WOW
Since 7545 Days0 PE depensé pour moi ce week-end ;)
Dazstiny style : Jean Claude Vandale, Sébastien Cabale et Colosse Duty !
Since 6093 Days
Since 6093 Days0 PE depensé pour moi ce week-end ;)
Since 4629 DaysPSN ID: Bloodstormz
Since 6093 Days
Since 7581 Days
Since 7498 DaysSoit belle et rebelle plutôt que moche et remoche^^
Since 4208 Days
Since 7581 Days
Since 6093 Days
Since 8318 DaysMon mida n'est qu'en 1.0 mais qu'importe :D
PS4 lover !
-
Since 5828 DaysEn revanche les armes sont vraiment moyenne: pour le gun et l'éclaireur c'est les mêmes qu'à l'Avant Garde avec des os d'acolytes dessus..
Since 7498 DaysEn revanche les armes sont vraiment moyenne: pour le gun et l'éclaireur c'est les mêmes qu'à l'Avant Garde avec des os d'acolytes dessus..
Soit belle et rebelle plutôt que moche et remoche^^
Since 7581 Days
Since 7545 DaysDazstiny style : Jean Claude Vandale, Sébastien Cabale et Colosse Duty !
Since 4629 DaysLe scout est quand même un des meilleur scout.
Et le gun souffre de la comparaison avec la grande faucheuse. Mais bon dans l'optique d'une arme avec dommage void contre un épilogue y'a pas photo :)
PSN ID: Bloodstormz
Since 7581 Days
Since 7438 Days- Atheon avec le titan : blanc éloquent
- Atheon avec l'arcaniste : blanc éloquent (que j'avais déjà)
Voilà, voilà...
Ludothèque : Fifa 14, NBA 2k14, TitanFall, NHL 15, Destiny, GTA V, The Crew.
2015 : Project C.A.R.S, The Division (?), Halo 5 (?), Fifa 16 (?), Star Wars Battlefront (?).
Since 7545 DaysDazstiny style : Jean Claude Vandale, Sébastien Cabale et Colosse Duty !
Since 6093 DaysLe scout est quand même un des meilleur scout.
Et le gun souffre de la comparaison avec la grande faucheuse. Mais bon dans l'optique d'une arme avec dommage void contre un épilogue y'a pas photo :)
.. je l'ai looté lors de notre raid 33 réussi, il faut que je teste..
Question : On peut également looter des armes secondaire au Raid 33 ou est-ce réservé au 30 ?